Oblíbené příspěvky

neděle 11. května 2014

Rita Ora !!!! 

203 LOSE YOU LINGERIE

Ráda bych vám představila tento báječný lak na nehty. Již dlouho jsem sháněla nějaký pastelově růžový lak na nehty. Což o to, takových je mraky ale musíte si nanést v nejlepším případě minimálně TŘI VRSTVY!!! Potom jsem v Dm Drogerii narazila na tuto kolekci laků od Rimmelu.  Otevřela jsem lahvičku v domnění, že na mě vykoukne hodně tekutý růžový lak, ale málem to se mnou seklo, když se na štětečku objevil hustý pastelově růžový lak na nehty s mikrotřpytkami. I přes cenu 52 Kč jsem po něm sáhla a už ho nepustila! Po příchodu domů jsem se nemohla dočkat až ho vyzkouším. Kryla hodně luxusně již první vrstva! Možná jsem lak nanášela zbrkle pod vlivem nadšení, ale zanechal "kocoury", takže následovala vrstva druhá, která již všechny nedostatky zcelila. Světlé nehty mám ráda, takže nemůžu cokoliv vytknout. Mezi výhody především patří i fakt, že lak je rychleschnoucí a na nehtech i dlouho vydrží.
Tomuto výrobku určitě dávám 1*. Přikládám také foto svých nehtů.


Žádné komentáře:

Okomentovat